Xerrada sobre l’adolescència a càrrec de Jaume Funes

El proper dimarts dia 9 d’abril, Calafell comptarà amb la presència del psicòleg, educador i periodista Jaume Funes per abordar l’adolescència i presentar el seu últim llibre: Estima’m quan menys ho mereixi… perquè és quan més ho necessito.

Jaume Funes ha treballat a l’escola i en diverses administracions, en l’atenció educativa i terapèutica, la supervisió i l’acompanyament d’equips. S’ha especialitzat en el món dels adolescents i les seves dificultats socials.

Aquesta xerrada és la primera que engega el projecte Escola de Família, una acció educativa que forma part del Pla Educatiu d’Entorn de Calafell. L’objectiu nuclear d’aquest projecte és el de formar a pares i mares d’alumnes de qualsevol etapa educativa sobre temes que els puguin ser interessants i útils.

Us esperem el dimarts 9 d’abril al Centre Cívic Cinema Iris de Calafell, començarem de forma puntual a les 18.30 h. L’entrada és lliure i gratuïta.