VI FIRA PORTEM LA CIÈNCIA AL CARRER

Ja la tenim aquí! Una nova edició de la Fira Portem la ciència al Carrer  ens espera aquest dissabte 11 de maig . Una fira que no es podria organitzar sense els centres educatius del Baix Penedès,  l’Ajuntament del Vendrell, Regidoria d’Educació, Regidoria de Feminismes  i Drets LGBTIQ+ , Pla Educatiu d’Entorn del Vendrell i la col.laboració de l’empresa Opitec i del supermercat Esclat del Vendrell.

LLoC: Plaça Nova, El Vendrell

Hora: 17:00 a 20:00 h

L’acte serà inaugurat per Rosa M. Marcé  i Recasens , catedràtica de Química Analítica de la Facultat de Química de la Universitat Rovira i Virgili, que ha estat la guanyadora del 12è Premi Teresina Martorell que entrega l’Ajuntament del Vendrell amb motiu del 8-M .

A continuació, famílies, alumnat i públic en general podran passar per les diferents taules dels centres educatius que ens mostraran i explicaran els seus projectes tal com podeu veure a la imatge:

Tenim la participació de diversos divulgadors científics que complementen els projectes que presenta l’alumnat dels centres participants. Així mateix, hi ha el Planetari de la Plaça Tívoli obert al públic perquè pugui inscriure’s el mateix dia i gaudir de l’espectacle Sensacions de l’univers.

A mida que aneu participant de les activitats que els centres educatius han preparat,  podreu anar completant el passaport científic EDUNAUTA que si no el teniu ens el podrem facilitar a la mateixa FIRA. Hi haurà obsequis!

La fira va adreçada a tot el públic en general, és una activitat de divulgació STEAM on els protagonistes són els i les alumnes dels centres educatius de la comarca del Baix Penedès. Majoritàriament el públic visitant és familiar. Trobareu més informació a la web.PORTEM LA CIÈNCIA AL CARRER

Us esperem!