TALLERS INTERGENERACIONALS DE “JUBIS” VIRTUALS

Els nostres companys JUBIS estan més acvtius que mai oferint-nos els seus tallers els han reconvertit digitalitzant-los. Ara disposeu de:

El taller “El plaer d’escoltar contes” d’en Joan Sàbat ara és un canal de youtube on ha penjat 8 deliciosos contes en un format narratiu molt novedós “Contes a un pam del nas”

La “Lectura de la novel·la Misteri sota la plaça” d’en Jordi Manyà ara es pot fer per internet i la mestra M. Elena Vizcaya n’està pautant el treball capítol per capítol i inclou el PDF, l’àudio i unes fitxes de treball. Tot està a disposició de les escoles que ho vulguin seguir.

El taller “Aprendre estratègies per enriquir el nostre dibuix” de la Neus Villar ha trobat la seva expressió en les il·lustracions del conte “La caputxeta vermella” amb música de la mestra Anna Peret.

contes.png

1. Elisabet

Material interessant, però el link a “Lectura de la novel·la Misteri sota la plaça” et porta a “Aprendre estratègies per enriquir el nostre dibuix” i no tenim accés a la proposta.