S’han actualitzat les activitats de LaMosqueta.cat!

LaMosquetaS’han actualitzat les activitats de LaMosqueta.cat!

Des de l’Escola d’Educació Especial l’Arboç de la Fundació el Maresme us volen informar que han renovat tot el portal de LaMosqueta.cat, tornant a implementar les activitats en Javascript ja que en Flash havien deixat de funcionar en molts navegadors.

Aquest projecte de remodelació s’ha desenvolupat des de l’escola l’Arboç amb el recolzament de la Fundació el Maresme, amb el suport econòmic del Tecnocampus de Mataró i amb la col·laboració incondicional de la enginyera multimèdia Marina Gavin.

Així doncs ens plau comunicar-vos que LaMosqueta.cat ja torna a funcionar al 100% i us animem a que continueu utilitzant-la i gaudint-la.

LaMosquetaMemory