RUBI i el seu espai temàtic de les eines de construcció amb les estudiants

L’Espai Temàtic Les Eines de la Construcció, situat a les instal·lacions de Germans Boada, S.A. a Santa Oliva ha rebut des de la seva inauguració més de 47.500 visites, tant d’estudiants com de professionals i associacions diverses.

Els visitants han pogut gaudir de l’espai històric-cultural en el que s’integra el museu d’eines de la construcció i el show-room en el que es mostra de manera didàctica i interactiva, l’evolució i l’ús de les eines actuals.

Per reforçar la vesant pràctica de la visita, Germans Boada, S.A. ha organitzat aquest any la 11ª edició del concurs de Tangram (realitzar el major nombre possible de figures en un temps determinat) dirigit als alumnes de 3er d’ESO d’Instituts i també la 13ª edició del Concurs de Construcció de Mosaics mitjançant la tècnica del “Trencadís”, posant a prova els seves habilitats en l’ús de les eines RUBI.

Les escoles guanyadores, el Institut Monlau de Tangram i el Institut Torrefarera el de Mosaics, han rebut com a premi un kit d’eines RUBI per utilitzar a les seves aules taller.