RECERKIDS

INSCRIU EL TEU GRUP A LA VII EDICIÓ
DEL PROGRAMA RECERKIDS!
Des del 22 de setembre s’ha obert la convocatòria de les inscripcions de l’edició 2022-2023 del programa Recerkids, que estaran actives fins al 31 d’octubre. (Recorda que les places al congrés s’adjudicaran per ordre d’inscripció.)

Els projectes de recerca d’enguany tractaran sobre l’estudi de la Biologia, la Zoologia, la biodiversitat i l’afectació de les espècies invasores als ecosistemes.

Inscriviu-vos ara!

TRES LÍNIES TEMÀTIQUES PER ESCOLLIR

Es proposarà un projecte de recerca pautat i un altre de temàtica oberta al voltant d’aquests tres eixos:

1.  L’evolució de les espècies
2.  L’observació dels éssers vius
3.  L’estudi de les espècies invasores

ET RECORDEM EL FUNCIONAMENT DEL PROGRAMA

El programa es divideix en dues fases:

• El projecte de recerca a l’aula al voltant de la temàtica d’enguany, que culminarà amb l’elaboració d’un pòster científic, que publicarem al web de Recerkids.
  • El congrés presencial a 4 universitats catalanes (per a aquells centres que obtinguin plaça), on les escoles participants podran compartir els resultats de la seva recerca amb la resta de centres. A més, podran participar en tallers experimentals i gaudir d’un espectacle científic d’allò més emocionant!
CALENDARI GENERAL 2022-2023

Inscripcions: del 22 de setembre al 31 d’octubre de 2022
Projecte de recerca: del 9 de gener al 14 d’abril de 2023
Congressos: maig de 2023 (dates i llocs per concretar)
Engresca’t i inscriu la teva classe!