PROJECTE JOVES SOLIDARIS

L’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Escola Coma-Ruga participa d’un projecte de servei comunitari anomenat: Joves Solidaris. Aquest projecte forma part del projecte Cuidem el Vendrell, liderat pel Pla Educatiu d’Entorn i l’Ajuntament del Vendrell. L’objectiu del projecte serà fer un acte de recollida solidària de roba i aliments amb la col·laboració de les entitats: Creu Roja i Càritas. Ens trobareu davant del Centre Cívic de Coma-Ruga (Av. de la Generalitat, 32) els dies 27 de març de 9 h a 13 h i el 28 de març de 9 h a 13 h i de 14.15 h a 16 h.

Si col·laboreu estarem molt agraïts!

Us hi esperem!