NOVA OFERTA DE FORMACIÓ I FEINA REMUNERADA PER A JOVES

La Nova Casa d’oficis,  presenta una oportunitat per aquells joves que no han entrat a Cicles o que han acabat l’ESO i es prenen un any sabàtic perquè no saben què fer, o els que han acabat i volen treballar, poder oferir-los aquesta oportunitat de seguir estudiant un any més, cobrant i tenint la responsabilitat de treballar. Resulta una forma de seguir fent un acompanyament, donar continuïtat formativa i preparar-los per al món laboral.

El programa es resumeix en els següents punts:

– Programa anual de 1.642,5 hores

– Oferta de dos cursos diferents:

– Formació en imatge i so, també fem formació complementària com anglès, prevenció de riscos i medi ambient entre d’altres.

– Formació en programació web i app’s, on també fem formació complementària com anglès, prevenció de riscos i medi ambient entre d’altres.

– Són 6 mesos de beca i 6 mesos de contractació laboral per l’ajuntament, són cursos de treball i formació, per tant, l’alumnat, cobrarà uns diners per formar-se en un dels dos oficis oferts.

– Obtenció de títol d’Auxiliar d’Imatge i so / obtenció del títol d’Auxiliar Noves tecnologies: Apps i desenvolupament de pàgines web(depenent del curs que es faci, s’obtindrà una titulació o un altre)

Requisits:

– Jove entre 16 i 29 anys

– Resident al nucli antic del Vendrell

– Formació mínima:  ESO

Qualsevol interessat, que es dirigeixi a l’Eina o a la Casa d’oficis, en horari de 8.00 a 15.00, per tal de formalitzar la preinscripció al curs.

Visioneu aquí el vídeo promocional, fet per l’ alumnat d’enguany: https://youtu.be/s3nsiuml1hU