mSchools: Taller Business Model Canvas i Pitch

logo-mschools-student-awardsDins de les activitats de formació del programa mSchools, i específicament en l’àmbit de la iniciativa App Education, el proper dissabte 6 de maig pel matí es durà a terme un taller presencial amb activitats pràctiques. La sessió estarà dividida en dues parts i l’objectiu fonamental és donar estratègies i pautes per treballar els conceptes de Business Model Canvas (model de negoci) i Pitch (exposicions orals curtes) a les aules.

Aquests conceptes formen part del projecte dels alumnes que segueixen el programa App Education i, a més, també formen part dels apartats que cal defensar en cas que es decideixi participar en el concurs mSchools Student Awards en la categoria d’App Education.

La inscripció estarà oberta des del dijous 20 d’abril fins el divendres 5 de maig. Podeu accedir a la inscripció en aquest enllaç.

El programa del taller és el següent:

9:30h Registre participants

10h Benvinguda GSMA i Departament d’Ensenyament

10:05h Business Model Canvas

11:30h Coffee break

12:00h Pitching

13:30h Cloenda

Lloc: Mobile World Center. Carrer de Fontanella, 2 https://goo.gl/maps/ 4KbftBGJbwS2