Mobile Learning Awards 2017

mschools
Des del curs escolar 2012-2013, mSchools ajuda l’alumnat i els docents a integrar les tecnologies mòbils a l’aula de manera eficaç, facilitant l’accés a materials actualitzats, millorant la col·laboració i reforçant el compromís de l’alumne, cosa que permet obrir noves vies d’ensenyament i aprenentatge que milloren el rendiment i l’ocupabilitat.

Mobile World Capital Barcelona amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i la GSMA convoquen l’edició dels Mobile Learning Awards 2017 dins del programa mSchools. En aquesta cinquena edició hi ha un concurs que emmarca dues categories.

La cerimònia dels Mobile Learning Awards tindrà lloc a l’esdeveniment anual més important de la indústria mòbil, Mobile World Congress, a Barcelona el dimecres dia 1 de març de 2017.

Clica aquí per a més informació.