MALETA DIGITAL DE JOCS I RECURSOS SOBRE EL CANVI CLIMÀTIC, L’ALIMENTACIÓ I LA BIODIVERSITAT

Amb motiu de celebració del 25è aniversari de la Xarxa d’Escoles Verdes s’ha creat una maleta de jocs i recursos sobre salut planetària adreçada a totes les Escoles Verdes.

La maleta conté propostes educatives a partir de jocs, llibres i recursos didàctics pensats per oferir al professorat propostes per transmetre d’una manera lúdica i dinàmica una temàtica de rigorosa actualitat: la salut planetària i la seva relació directa amb els àmbits de la biodiversitat, el sistema alimentari i el canvi climàtic.

La maleta s’oferirà en préstec a partir del segon semestre del 2024. Abans, es posen a l’abast dels centres educatius activitats en format digital per a l’alumnat del segon cicle d’Educació infantil i d’Educació primària:

Podeu accedir al contingut a través del web: https://mediambient.gencat.cat/ca/05_ambits_dactuacio/educacio_i_sostenibilitat/educacio_per_a_la_sostenibilitat/escoles_verdes/actua-x-25/maleta/index.html