Llegir té premi

Les Biblioteques de Catalunya posen en marxa la iniciativa per fomentar la lectura individual i la creació de clubs de lectura entre els joves durant les vacances d’estiu. Es podran seleccionar les lectures entre més de 500 títols en català, castellà i anglès. Aquest concurs es duu a terme a través d’un portal a Internet dissenyat amb aquesta finalitat.

Cartell per a la difusió

Participació de les biblioteques públiques i biblioteques escolars

En el moment de registrar-se com a participant, el lector haurà d’indicar quina és la seva biblioteca de referència, d’aquesta manera la biblioteca podrà fer un seguiment de l’evolució dels seus usuaris.

Les biblioteques públiques i les biblioteques escolars poden participar en aquest concurs fent la corresponent difusió entre els seus usuaris, animant la formació de clubs de lectura vinculats a les biblioteques o recomanant i prestant als usuaris les obres seleccionades per al concurs.