L’educació viària arriba a totes les escoles de Calafell

Ha començat per sisè curs de primària, però s’ampliarà gradualment a tots els nivells.

L’àrea d’Ensenyament de l’Ajuntament i la Policia Local de Calafell han posat en marxa el projecte d’educació viària “Sobre rodes”. L’objectiu és que els alumnes de les escoles adquireixin hàbits i comportaments adequats respecte a l’educació viària per garantir la seguretat d’ells i de totes les persones que es troben a la via pública, i també per prevenir el número més gran d’accidents possible.

El projecte, que forma part del Pla Educatiu d’Entorn, recorrerà totes les escoles, adreçant-se inicialment als alumnes de 6è de primària. Aquest desembre s’ha fet una prova pilot a l’escola La Ginesta i pròximament continuarà a la resta de centres.

L’activitat consisteix en una xerrada a càrrec d’agents de la Policia Local, seguida d’un simulacre de circulació en un circuit que es munta al pati de l’escola. De forma gradual, i en cursos vinents, l’educació viària s’implantarà a totes les etapes de l’escola, també entre els més petits.