LA MARATÓ TV3 JA ÉS AQUÍ

Aquest any, la 29a edició de La Marató de TV3, tindrà lloc el 20 de desembre i estarà dedicada a la Covid-19. Al mes d’octubre comença la campanya de difusió, amb les sessions informatives als centres educatius i cívics de tot Catalunya. Les sessions informatives gratuïtes les impartiran professionals de la salut amb el suport d’un vídeo didàctic i vénen marcades per l’objectiu de donar a conèixer el tema que es tractarà a La Marató i despertar l’esperit solidari envers les persones afectades i la seva família.
Les sessions estan adreçades als alumnes de 12 a 18 anys de secundària, batxillerat i cicles formatius.

Seguint els protocols i mesures de prevenció, enguany les xerrades es faran mitjançant una plataforma virtual, que permetrà una comunicació directe i interactiva amb els alumnes.Els centres educatius poden triar el dia i l’hora dins el període que anirà des del 13 d’octubre fins al 20 de desembre, de dilluns a divendres, de 08.00 h a 20.00 h. Cada sessió té una durada
de 60 minuts.La sol.licitud de les sessions divulgatives als centres la podeu realitzar amb aquest formulari.

Des de La Marató ens han fet arribar unes premisses que poden ser d’ajuda i que cal tenir en compte a l’hora de realitzar la inscripció a les sessions divulgatives d’aquells centres  que ja s’han inscrit (per exemple I.E. Àngel de Tobies) o que preveieu poder-vos nscriure.

S’ha de demanar 1 sessió per grup estable (25-30 alumnes)

–          Les sessions no poden ser simultànies (ex. No es pot connectar 3 classes de 4t d’ESO a la mateixa sessió)

–          1 sola petició per centre (si un centre té ESO, batxillerat i cicles, s’ha de coordinar prèviament per fer una sola petició web)

–          El centre pot demanar tantes sessions com necessiti, no hi ha límit entenent que es pugui cobrir secundària i cicles

–          Enguany els centres no poden entrar al formulari per modificar o ampliar la petició realitzada

–          Les sessions han de ser consecutives i compactades en una, dos, tres… jornades. Tantes com el centre necessiti

o   Exemple:   5-6 sessions al matí = 1 dia

o                     10-12 sessions al matí = 2 dies

o                     10 sessions entre matí i tarda = 1 dia ó 2 dies

–          Les sessions es poden fer de 08.00h a 20.00 h

–          La petició s’ha de realitzar amb un mínim de 15 dies naturals abans de la data sol·licitada

Per a qualsevol consulta podeu contactar a través de: sessions_divulgatives@ccma.cat o bé als telèfons 93 552 74 98, 93 553 32 57, 93 552 74 99.

La plataforma de les sessions serà TEAMS que funciona molt semblant a MEET, .Aquí trobareu una guia del seu funcionament.

Més informació web marató TV3
Per a qualsevol consulta podeu contactar a través de: sessions_divulgatives@ccma.cat o bé al
telèfon 93 552 74 98.

⚠️ℹ️ATENCIÓ: Fins el dia 30 de novembre a les 10.00 h els centres es poden apuntar al concurs PINTA!

Bases Pinta LM20