La història de Coma-ruga s’explica a les escoles Pla de Mar i els Secallets

Una activitat pedagògica del projecte FEDER dona a conèixer als nens la història i l’evolució de Coma-ruga.
Gairebé 300 alumnes de segon a sisè de primària de les escoles Els Secallets i Pla de Mar han participat de l’activitat pedagògica “La platja de Coma-ruga”, conduïda pel Museu Deu i la tècnica de turisme del FEDER. A través d’un relat imaginari en què el Ramon, un nen que va venir a estiuejar fa cent anys a una de les casetes del carrer Vilafranca, envia al seu amic Joan records de la seva estada a Coma-ruga, postals i pots plens de records (sorra, aigua de mar, aigua termal, herbes de la platja…), els nens comprenen quina ha estat l’evolució del seu barri, i alhora aprenen a identificar els espais que li donen identitat.