JUMP Math

Hem organitzat un taller de Matemàtiques sobre el programa d’ensenyament aprenentatge JUMP Math adreçat a alumnes d’Educació Infantil, Educació Primària i primer cicle de l’ESO.

JUMP Math és un programa educatiu que:

• Crea dinàmiques participatives a l’aula.
    • Fracciona el procés d’ensenyament i aprenentatge en passes assumibles per a tot l’alumnat.
    • Reforça la seguretat del professorat en els coneixements bàsics i en impartir continguts de matemàtiques.

Contingut:
  • Fonaments del programa JUMP Math
  • Orientacions metodològiques a l’aula
  • Els materials per a docents i alumnes
  • Els serveis de formació i acompanyament​ del professorat
  • L’avaluació de l’impacte

Data: Dimecres 14 de març de 2018
Lloc: CRP del Baix Penedès

Hora: 17:30

Inscripcions: Enviar un correu electrònic a la bústia crp-baixpenedes@xtec.cat amb el nom, cognoms i centre de treball fins al divendres 9 de març.