Jornada App Awards

agenda-studentawards

El proper dissabte 10 de juny es celebrarà, com en anys anteriors, la Jornada d’App Awards del programa Mschools.

En aquest acte es lliuraran els premis corresponents als guanyadors de les convocatòries:

· App Education: projectes d’aplicacions per a dispositius mòbils desenvolupades per alumnes d’educació secundària en el marc de la proposta didàctica de “Mobilitzem la Informàtica”, “Appliquem la Tecnologia” i d’unitats formatives de Cicles Formatius.
· Mobile History Map: Premi a les aportacions realitzades pels centres de primària i secundària a la plataforma Mobile History Map en els escenaris “El lloc dels fets”, “Catalunya del Segle XX” i “Monuments Emblemàtics”
· Scratch Challenge : Concurs de programació en Scratch adreçat als alumnes de 5è i 6è d’educació primària.

A la jornada també es durà a terme la fira d’exposició dels projectes finalistes del concurs App Education.

La seu de la jornada serà a Barcelona, al Palau de Congressos de Catalunya (Avda. Diagonal, 661-671, Barcelona)

El programa de la jornada és el següent:

08:30 Registre expositors
09:00 Registre general
10:00 Benvinguda institucional
10:15 mSchools Students Awards (App education, Scratch, MHM)
12.00 Deliberació dels jurats
12:45 Lliurament de premis