IV JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

jocs_florals

Participar en els IV Jocs Florals Escolars de Catalunya és una bona oportunitat per estimular l’expressió escrita de l’alumnat.

Van adreçats als centres educatius de tots els cicles d’educació primària i d’educació secundària obligatòria. En aquesta edició s’hi estableixen 8 categories:

– CI, CM, CS i EE per a educació primària.

– EE, 1r cicle i 2n cicle d’educació secundària obligatòria.

– I, com a novetat d’aquest curs, la de Conte audiovisual il·lustrat -per a tot l’alumnat de primària- que té per objectiu promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des dels àmbits lingüístic, digital i artístic-. Si feu un clic aquí trobareu recursos del bloc que ha creat l’Àrea TAC per ajudar a la producció d’aquests contes. El treball guanyador d’aquesta categoria serà produït pel Canal Super3. Per participar en aquesta nova categoria cal consultar-ne les bases específiques establertes.

Aquí teniu l’enllaç a un parell de vídeos on podreu veure el procés de creació d’un conte audiovisual il·lustrat, a l’estil Una mà de contes, a càrrec de Lluís Vallvé -assessor tècnic docent del Consorci d’Educació de Barcelona-: Vídeo1 i Vídeo2

Els IV Jocs Florals Escolars consten de tres fases: la comarcal, la territorial i la nacional.

De la fase comarcal se n’encarrega el Servei Educatiu corresponent. En el cas del Baix Penedès, el termini per fer arribar els treballs i el comunicat de finalistes del vostre centre a la bústia electrònica del CRP acaba el divendres 21 d’abril de 2017.

Més informació:

Bases generals del certamen

Bases específiques per a la categoria Conte audiovisual il·lustrat.

– Plantilla per a la Comunicació dels finalistes i les dades de participació del vostre centre educatiu que caldrà fer arribar al CRP dins del termini establert.

– BASES DE LA CATEGORIA H: CONTE AUDIOVISUAL IL·LUSTRAT

IMPORTANT: Cal tenir present que el fet de participar en aquest certamen implica el compromís, també de les famílies, d’assistir a l’acte final territorialque tindrà lloc el dissabte 20 de maig al Teatre del Complex Educatiu de Tarragona.