IV CONCURS JO TINC LA PARAULA

El concurs Jo tinc la paraula, té com a objectiu provocar la reflexió per part de l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç. Amb un enregistrament de vídeo, a la manera d’un youtuber, podran expressar-se i comunicar les seves idees, opinions, dubtes, experiències, etc.

Ja podeu consultar les bases del concurs del 2024.

El lliurament de vídeos serà del 9 de gener al 4 de març del 2024.

Pel concurs s’estableixen 4 categories:

• Categoria A. Alumnat de primer i segon d’ESO.
  • Categoria B. Alumnat de tercer i quart d’ESO.
  • Categoria C. Alumnat de Batxillerat.
  • Categoria D. Nous parlants. Alumnat arribat en el sistema educatiu català en els últims 3 anys, amb un nivell mínim A2 (usuari bàsic).

Al web del concurs Jo tinc la paraula, podeu consultar tota la informació referent al concurs (característiques dels vídeos, valoració dels vídeos i votacions, tutorials de Jo tinc la paraula, premis, etc.).

Podeu veure els vídeos d’edicions anteriors al canal de Youtube Tenim la paraula.

#jotinclaparaula