ITSCOOL

“ITSCOOL” ens invita a l’acte de presentació de recursos per inspirar a l’alumnat en les TIC, que tindrà lloc el proper dimecres 24 d’abril de 5 a 8 de la tarda al CaixaFòrum Macaya/Barcelona). Es donaran a conèixer recursos per a l’aula, amb el suport de les universitats i empreses.
El programa de la jornada és el següent
17:00 h. Benvinguda. Carles Martín. President d’Itscool.
17:10 h. Acte inaugural. Jordi Serarols. Subdirector Cultura Digital. Departament d’Educació.
17:30 h. Horitzó tecnològic: Darreres dades sobre els estudis i les empreses de tecnologia.
Anna Prades. Cap de l’àrea d’Internacionalització i Generació de Coneixement de l’Agència de Qualificació Universitària (AQU).
17:50 h. La IA a les Aules: aliada o enemiga? Descobreix l’impacte transformador en l’educació. Davinia Hernández-Leo. Professora de Tecnologies de la Informació.UPF.
18: 15h. Diàlegs amb experts: Catàleg de recursos TIC per a docents.
Mercè Chacón. Directora General de Formació Professional al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
Aura Hernàndez. Sotsdirectora de gènere i relacions amb secundària, Escola d’enginyeria de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Xavier Muñoz. Subdirector de l’ETSETB. Universitat Politècnica de Catalunya.
19:30 h. Fi de l’acte.

INSCRIPCIÓ A L’ACTE:  https://bit.ly/3T0I3Da