INAUGURACIÓ CURS MOVIMENTS DE RENOVACIÓ PEDAGÒGICA BAIX PENEDÊS

Comença el curs, i com cada any, des del Moviment de Renovació Pedagògica del Baix Penedès ens conviden a una conferència virtual i així començar compartint les nostres inquietuds, dubtes, aprenentatges i sobretot per afavorir els espais de formació i d’intercanvi de reflexions.

Inicien el curs 20-21 amb la XERRADA D’INAUGURACIÓ A CÀRREC D’EN GINO FERRI

Aquest any, el divendres 2 d’octubre a les 17.30 h, amb en  Gino Ferri debatrem entorn de “Què hem après de la COVID-19 que ens ajudi en la tornada a l’escola?”.Gino Ferri és llicenciat en Ciències de l’Educació a la Universitat de Modena i Reggio Emilia, a Itàlia. Ha treballat com a mestre en les escoles infantils de Reggio Emilia i actualment és formador de mestres.  La xerrada serà online, amb enllaç a la plataforma zoom que us enviarem un cop inscrits.

Per poder accedir-hi, caldrà que feu inscripció mitjançant el formulari d’inscripció.  Les places són limitades.