FELICITEM A LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA TERESA GODES

A La Joncosa del Montmell estan més de festa que mai perquè han aconseguit per al municipi un nou edifici per a la seva escola .
L’Escola Teresa Godes ha canviat d’edifici i  ja han començat el trasllat. Tota una fita llargament esperada, fruit de la perseverància i esforç d’una comunitat educativa que tant el necessitava.
Han estat 65 anys en un vell edifici que ara esdevé edifici històric i de referència a la Joncosa de Montmell perquè per allí han viscut milers d’històries i vivències els seus habitants.
A partir d’ara de ben segur noves aventures i experiències ompliran els racons del nou edifici, un espai funcional i dissenyat per al segle XXI perquè esdevingui plena realitat el projecte educatiu de l’Escola Teresa Godes.
ENHORABONA!