Dossier activitats educatives dels museus i equipaments del Vendrell

Al següent document es pot consultar la proposta d’activitats educatives previstes el 2017-2018:

PROPOSTA EDUCATIVA – EL VENDRELL- PER A LES ESCOLES curs 2017-2018-1

La cultura, eina clau de l’aprenentage i la formació dels infants

La cultura és un dels pilars del Vendrell com a municipi. I també ho és de les persones.  És per això que des de l’Ajuntament del Vendrell impulsem cada any un programa d’activitats educatives que pretenen, d’una banda, apropar els nens i nenes de la vila a l’amplíssima oferta cultural del Vendrell, al seu patrimoni museístic i als seus personatges il·lustres. I de l’altra, que miren d’oferir cultura com a font de coneixements, estímuls i aprenentatges, que es sumen als què ja inclou el currículum escolar.

Estem convençuts que tot plegat servirà per enriquir la personalitat dels nens i nenes i donar-los més recursos per al seu futur.

Del dossier de les Activitats Educatives que s’edita cada curs, els mestres podran escollir les activitats que els encaixen millor d’un ampli programa que proposen des dels diversos museus del Vendrell, la Biblioteca pública Terra Baixa i altres equipaments culturals de la vila, coordinats per la Regidoria de Cultura.

El document també inclou una proposta d’aprenentatges bàsics recomanables amb la qual es pretén que els nens i nenes del Vendrell visitin, de forma ordenada i no reiterativa, els equipaments culturals del municipi.

Hi trobareu activitats per a totes les edats. Us animem a sol·licitar-les i a donar a conèixer als infants un dels valors més importants del Vendrell, que li atorga una personalitat única i atractiva i que la fa, sens dubte, una millor ciutat per a tots els que hi viuen i la visiten.