Cross escolar a Bellvei!

cros

El passat diumenge 12 de febrer, Bellvei acollí la tercera jornada del Cros Comarcal del Baix Penedès.
La cursa, organitzada pel CEBP conjuntament amb l’AMPA i l’Escola La Muntanyeta i l’Ajuntament de Bellvei, comptà amb 380 inscrits. D’altra banda, també es realitzà el projecte “Correm en família”, que oferí la possibilitat que els familiars dels corredors pogueren acompanyar-los durant la cursa, tot i que aquests no tingueren una classificació oficial.
Aquesta nova proposta és una novetat d’enguany que ha començat a consolidar-se a la comarca. En les darreres jornades el projecte ha estat un èxit i ha estat molt acollit per tots els esportistes. D’aquesta manera, petits i grans poden gaudir junts de la jornada i de l’esport.

Més informació aquí