Comencen els tallers d’estudi assistit a les escoles de Cunit

Aquest 2019 es tornen a realitzar els tallers d’estudi assistit a les escoles de primària de Cunit.

El taller consisteix en reforç escolar, tècniques d’estudi assistit i reforç emocional. Se’n beneficien alumnes de 3r a 6è de primària escollits pels propis centres.

Aquests tallers d’estudi assistit es realitzen en horari extraescolar a les escoles Solcunit, Pompeu Fabra i els Cossetans. Els tallers s’han iniciat  aquesta setmana i s’allargaran fins a les portes del mes de juny.

Els tallers d’estudi assistit són una de les actuacions previstes dins del Pla Educatiu d’Entorn del municipi, un conjunt d’activitats que s’organitzen col·laborativament des de l’Ajuntament de Cunit i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, en coordinació amb els centres educatius.