AppEducation 2017-Terminis d’inscripció

mschools

La convocatòria dels mSchools Students Awards pel curs 2016-2017, concretament del concurs App Education va dirigit als alumnes que estan seguint la proposta didàctica de disseny i programació d’apps del programa mSchools.

Les categories d’enguany s’inspiren en els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides.

1. Comunitats sostenibles: Projectes per a fer les nostres comunitats més saludables, millor informades, més participatives, que facilitin la gestió personal, afavorint els serveis locals, reduint el consum de materials i promocionant el reciclatge.

1. Inclusió, equitat i educació accessible: Projectes que ajudin a millorar els serveis i recursos bàsics i la seva accessibilitat, a afavorir la integració social, a reduir desigualtats de gènere, que facilitin l’accés o aportin nous recursos educatius en general i a persones amb discapacitat, a persones amb dificultats d’aprenentatge o a persones físicament allunyades de centres escolars.

2. Empresa i serveis connectats: Projectes que proposin nous productes o serveis connectats, ajudin a millorar la comunicació o la mobilitat, que utilitzin l’accés a dades obertes o personals, que incorporin el control de dispositius, l’ús de sensors o la robòtica.
  3. Creació artística-cultural: Projectes que ajudin a: promoure i difondre la cultura, el patrimoni i les tradicions pròpies, a fomentar la creació de noves formes d’art, a apropar la cultura a tota la població i a impulsar el disseny i creació de nous productes.

Per a cada categoria s’estableixen dues (2) subcategories corresponents als nivells educatius:

• Subcategoria ESO (3r i 4rt d’ESO)

• Subcategoria Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior.

La jornada final tindrà lloc el dissabte 10 de juny de 2017 pel matí al Palau de Congressos de Barcelona (Avinguda Diagonal, 661-671)

ATENCIÓ: la inscripció al concurs es va obrir el 18 d’abril de 2017 i es tancarà el 21 de maig de 2017. Podeu fer la inscripció i consultar la convocatòria i les bases aquí.

Si teniu cap pregunta no dubteu a consultar a mschools@xtec.cat