A PUNT PER COMENÇAR EL FESTIVAL DEL TEATRE

Ja tenim tot enllestit per obrir les portes del 43è Festival de teatre infantil i juvenil del Baix Penedès que es durà a terme al Teatre municipal Àngel Guimerà del Vendrell.

Enguany, el festival compta amb la participació d’11 centres escolars de primària i secundària de diferents municipis de la comarca, 19 docents i 482 actors i actrius que representaran un total de 22 obres teatrals, durant els dies 29, 31 de març i 1, 4, 5, 6, 7 i 8 d’abril al Teatre municipal Àngel Guimerà del Vendrell. Les diferents representacions teatrals seran enregistrades i reproduïdes els dies posteriors per la Televisió del Vendrell.

El programa complet del festival es pot consultar en aquest enllaç.