DISSENY D’ACTIVITIATS AMB MESURES UNIVERSALS D’APRENENTATGE

En ocasions ens plantegem què fem davant de l’ansietat, sabem què n’hem de fer ? Tenim clar el que no hem de fer? I davant d’un alumne autista , va bé que empri colors brillants? A continuació us oferim un seguit d’infografies que ens orienten sobre com gestionar diferents casos :

  1. Ansietat

2. Autisme

autistic-spectrum_ca 

 

Eipea Escoltar i pensant en l’alumnat autista

3. Accessibilitat

4. Dificultats auditives

5. Dislèxia

6. Dificultats visuals

7. Dificultats motrius

8. Lector de Pantalla

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>