Final dels VI Jocs Florals Escolars de Catalunya

Després d’haver guanyat la fase territorial en la categoria B (cicle mitjà d’educació primària), l’alumne MAX ROSELL HANS de 4t d’educació primària de l’Escola Pau Casals del Vendrell ha guanyat la final dels VI Jocs Florals Escolars de Catalunya pel seu escrit en prosa Un llibre a la porta. El jurat ha tingut en compte el desenvolupament narratiu amb una trama complexa i ben resolta.

El dissabte 15 de juny es va celebrar l’acte de lliurament de premis a Barcelona.

Nota de premsa del Govern de la Generalitat de Catalunya

Notícia a Twitter Educació

FELICITATS, DE NOU, MAX!!!

I felicitats a la mestra M. Antònia Martínez Nogués i a l’Escola Pau Casals del Vendrell

La feina ben feta sempre té la seva recompensa!

(les 2 fotografies incloses en aquest article són propietat del Departament d’Educació)