XI edició Concurs de Clipmetratges de Mans Unides

Està en marxa la XI edició del Concurs de Clipmetratges de Mans Unides “El teu punt de vista pot canviar el món”.
Aquesta innovadora activitat d’educació, transformadora, fomenta que l’alumnat faci un enriquidor treball de recerca, recopilació d’informació i reflexió per a crear un guió.
Tot això, fa que els clipmetratges siguin una bona eina educativa en general i d’educació en valors en particular, tant com per l’alumnat, perquè és molt motivadora, creativa i divertida; com per al professorat, perquè permet treballar les competències bàsiques educatives d’una manera atractiva.
Recordem que el tema d’aquest any és “TU, QUINA EMPREMTA DEIXES?”. El nostre model de desenvolupament és insostenible i crea desigualtat. Deixa empremtes negatives, ambientals i humanes, especialment sobre els pobles més empobrits del planeta. Si les nostres empremtes són el camí…quin camí recorrem?
La participació de l’alumnat al Concurs de Clipmetratges pot aconseguir fer més visible l’empremta humana respecte al canvi climàtic.

Teniu de temps per enviar els vostres clipmetratges fins al 17 de febrer de 2020!
Més informació al web dels clipmetratges.