XERRADA LOLA CASAS (SEMINARI DE BIBLIOTEQUES ESCOLARS I FUNDACIÓ MARTA MATA)

El passat dijous, 18 de novembre, dins del Seminari de biblioteques escolars i Fundació Marta Mata, els assistents vam poder gaudir d’una xerrada plena de poesia i d’humor per part de la Lola Casas.

La Lola va transmetre la sensibilitat a l’hora de llegir poesia en veu alta i d’escoltar-la amb els ulls tancats. Però el més important, dins el tràfec diari que predomina a les escoles i als instituts, és trobar moments per badar, observar; mirar… els núvols, els ocells, els arbres; escoltar el silenci, la música, les veus, i imaginar… En definitiva, la poesia hauria de ser més present a les aules: el primer pas és llegir-ne per després crear-ne. Us hi apunteu?