UN JARDÍ DE PAPALLONES AL TEU CENTRE EDUCATIU

El passat mes d’octubre es va presentar el projecte educatiu Jardins de papallones per a totes les escoles interessades a desenvolupar aquest projecte de ciència ciutadana amb el Museu de Granollers. Un màxim de 30 centres educatius podran participar aquest curs 2023-2024 en el projecte pilot.

El projecte Jardins de papallones és un projecte que neix l’any 2023 per donar resposta i intentar corregir la pèrdua de biodiversitat a les ciutats i de papallones en l’àmbit català i mundial i és aplicable tant a jardins particulars com públics. És un projecte vinculat al CBMS, el seguiment de papallones català que es gestiona des del Museu de Ciències Naturals de Granollers.

Si hi teniu interès a participar com a centre educatiu, contacteu a través de la bústia d’escoles verdes: escolesverdes.tes@gencat.cat