Trobada de biblioteques escolars

A les 9h
Arribada i acreditacions.
A les 9:30h
Presentació a càrrec de Mònica Pereña, subdirectora general de Llengua i Plurilingüisme.
A les 9:45h
“El quehacer de la biblioteca escolar. La utilidad de lo inútil”. Conferència a càrrec de José García Guerrero. Ha estat tècnic docent responsable del suport a les biblioteques escolars de la Delegació Territorial d’Educació, Cultura i Esports a Màlaga durant 15 anys i actualment és mestre al CEIP EL PINILLO de Torremolinos.
A les 11:15h
Pausa
De les 11:45 h a les 12:45 h
Espais simultanis:
Espai A / Espai B
11:45
Presentació de document: La biblioteca als centres educatius de secundària.
La biblioteca, un espai per aprendre i per gaudir. Escola Cossetània (Vilanova i la Geltrú). Dolors Bundó.
12:15
De la sala de càstig al paradís perfecte: la Biblioteca de l’Institut Antoni de Martí i Franquès (Tarragona). Montse Pallejà i María José Redó.
Què ens ajuda a ser un centre compromès amb la lectura? Institut Escola Pi del Burgar (Reus). Teresa Àvila.
A les 12:45 h
Programa de biblioteques escolars: una mirada enrere i noves línies d’acció.
A les 13:15 h
Directori de blogs i webs de biblioteques escolars.
De les 13:45 h a les 14:15 h
Presentació de document: La biblioteca d’aula, un oportunitat per a la lectura i el coneixement.
Per consultes dirigiu-vos a biblioteques@xtec.cat

31 de maig de 2016
Lloc: Escola d’Administració Pública de Catalunya
Carrer de Girona, 20, 08010 Barcelona.