Trobada Catalana d’Escoles Verdes d’Educació Especial

El divendres 17 de maig de 2019 va tenir lloc al Vendrell la primera trobada adreçada als centres i unitats de suport a l’educació especial de la xarxa del Programa Escoles Verdes de tot Catalunya. Es va dur a terme al llarg de tot el matí a les instal·lacions dels Serveis Educatius del Baix Penedès i de l’Escola Garbí.

Va ser un espai propi de reflexió i intercanvi d’experiències en el qual es van trobar mestres i educadors/es per conèixer-se i compartir pràctiques i projectes d’educació per a la sostenibilitat que estan desenvolupant en els seus centres amb l’alumnat de necessitats educatives especials.

Amb aquesta iniciativa es va voler donar resposta a una demanda feta per aquests centres dispersos per tot el territori català, que treballen l’educació per a la sostenibilitat i que presenten unes particularitats degut a les diversitats funcionals del seu alumnat, per tal de trobar-se i posar en comú les seves propostes de treball i promoure projectes compartits.

Aquí podeu trobar més informació: PROGRAMA DE LA JORNADA  // REPORTATGE