SEGON TORN PFZ BAIX PENEDÈS

A partir del 8 de gener del 2024 resten obertes les inscripcions a les diferents formacions del segon torn del PFZ, així com de les formacions del Servei Territorial de Tarragona i del Servei Territorial al Penedès:

El títol de cada activitat està enllaçat a la inscripció.

Podeu consultar amb més detall els destinataris i observacions a tenir en compte de les activitats en les següents taules:

• Activitats formatives del PFZ del Baix Penedès que es poden fer inscripcions, del 8 fins al 15 de gener:

Observacions

Docents d’educació infantil i primària.

7044100509 AraMat 0-8

Formació presencial. La primera sessió es durà a terme a l’I-E Coma-ruga, i alguna de les altres sessions es realitzarà a l’Escola Bressol El Riuet de Coma-ruga.

Mestres d’educació primària d’escoles públiques.

7044110509 Taller situacions d’aprenentatge primària

Formació presencial al CRP del Baix Penedès

Educadors i educadores, i mestres d’educació infantil de centres públics.

7044200509 Aprendre a l’educació infantil (0-6 anys)

Formació presencial al CRP del Baix Penedès

Docents adscrits al P-SVe (Programa de Suport Vital als Centres educatius)

7044120519 Actualització Suport Vital

Pendent concretar dia i hora de realització.

• PREVISIÓ d’activitats digitals del PFZ (la inscripció s’obrirà progressivament segons el lliurament dels materials digitals als centres educatius)

Activitats modalitat CURS EN OBERT

Observacions

Docents d’educació Infantil, educació primària, educació secundària i altres estudis.

7044130529   Formació pedagògica de la maleta d’audiovisuals

Adjudicació prioritària de docents de centres que hagin rebut la dotació de la maleta d’audiovisuals.

Mestres d’educació infantil i cicle inicial d’educació primària.

7044140529  Formació de la dotació d’equipaments de robòtica: Robots compactes per crear seqüències (EI i CI)

Adjudicació prioritària de docents de centres que hagin rebut la dotació de robots: Blue-bot, Tale-bot, mTiny i Code and Go mouse.

Mestres d’educació primària i professorat dels primers cursos d’Educació Secundària Obligatòria.

7044150529 Formació de la dotació d’equipaments de robòtica: Robots compactes amb sensors i actuadors integrats

Adjudicació prioritària de docents de centres que hagin rebut la dotació de robots: Codey Rocky, Edison V2.0, Dash i/o mBot2.

Professorat d’educació secundària.

7044160529   Formació de la dotació d’equipaments de robòtica: Plaques programables Arduino/ESP32

Adjudicació prioritària de docents de centres que hagin rebut la dotació de robots:  Keyestudio UNO R3 i ESP32 STEAMakers

Mestres d’educació primària i professorat d’educació secundària.

7044170529 Formació de la dotació d’equipaments de robòtica: Plaques programables micro:bit i ED1

Adjudicació prioritària de docents de centres que hagin rebut la dotació de robots: plaques programables micro:bit i ED1

Professorat d’educació primària i d’educació secundària.

7044180529 Formació de la dotació d’equipaments de robòtica: Robots Kits constructius (LEGO Spike i Essential)

Adjudicació prioritària de docents de centres que hagin rebut la dotació de robots: LEGO Spike i Essential

Docent d’educació infantil, educació primària, educació secundària i altres estudis.

7044190529 Formació pedagògica dels panells interactius

Adjudicació prioritària de docents de centres que hagin rebut la dotació de panells interactius.

• Altres activitats previstes de Serveis Territorials del Penedès:

Observacions

Formació adreçada a mestres i professorat que vulgui utilitzar els escacs com a eina educativa (no és necessari tenir coneixements previs d’escacs).

D007030509  Escacs a l’escola 1

Curs presencial al CRP del Baix Penedès. Dies i horari de realització pendent de concretar.

Professorat d’ESO i batxillerat de l’especialitat

D004000557 Situacions d’aprenentatge per a l’ESO i el batxillerat competencials (Economia)

Curs presencial a l’INS Andreu Nin (Vendrell)

Professorat d’ESO i batxillerat de l’especialitat

D004010557 Situacions d’aprenentatge per a l’ESO i el batxillerat competencials (Llengua i literatura)

Curs presencial a l’INS Andreu Nin (Vendrell)

Professorat d’ESO i batxillerat de l’especialitat

D004020557 Situacions d’aprenentatge per a l’ESO i el batxillerat competencials (Tecnologia)

Curs presencial a l’INS Montbui (Santa Margarida de Montbui)

• Altres activitats previstes de Serveis Territorials de Tarragona:

Professorat d’ESO i batxillerat de l’especialitat

7000120557 Situacions d’aprenentatge per a l’ESO i el batxillerat competencials (Física i Química)

Professorat d’ESO i batxillerat de l’especialitat

7000130557 Situacions d’aprenentatge per a l’ESO i el batxillerat competencials (Biologia i geologia)

Professorat d’ESO i batxillerat de l’especialitat

7000140557 Situacions d’aprenentatge per a l’ESO i el batxillerat competencials (Filosofia)

Professorat d’ESO i batxillerat de l’especialitat

7000150557 Situacions d’aprenentatge per a l’ESO i el batxillerat competencials (Educació Física)

Professorat d’ESO i batxillerat de l’especialitat

7000160557 Situacions d’aprenentatge per a l’ESO i el batxillerat competencials (Geografia i Història)

Professorat d’ESO i batxillerat de l’especialitat

7000170557 Situacions d’aprenentatge per a l’ESO i el batxillerat competencials (Cultura clàssica)

Professorat d’ESO i batxillerat de l’especialitat

7000180557 Situacions d’aprenentatge per a l’ESO i el batxillerat competencials (Llengua i liter. cat. i cast.)

Professorat d’ESO i batxillerat de l’especialitat

7000190557 Situacions d’aprenentatge per a l’ESO i el batxillerat competencials (Matemàtiques)

Professorat d’ESO i batxillerat de l’especialitat

7000200557 Situacions d’aprenentatge per a l’ESO i el batxillerat competencials (Música)