QUARTA VISITA PEDAGÒGICA TENIM LA PARAULA: Col·legi Sagrat Cor

El divendres 3 de març va tenir lloc la quarta visita pedagògica en el marc del programa de Comunicació Oral Tenim la Paraula.

L’amfitrió d’aquesta sessió va estar el Col·legi Sagrat Cor del Vendrell amb la seva activitat Conversa entre llibres de la qual van fer-nos una petita mostra.

Al llarg del 2n trimestre l’alumnat de 5è de primària treballa Les aventures de Tom Sawyer combinant els 30 minuts de lectura i l’hora d’expressió oral. Als 30 minuts es llegeix el llibre i després el grup es desdobla per fer tertúlia literària amb diferents dinàmiques.

Els visitants en aquesta sessió van ser mestres de l’Escola Vilamar de Segur de Calafell i de l’Escola Marta Mata del Vendrell.