PROPOSTA I CALENDARI MRP BAIX PENEDÈS I GARRAF

El Moviment de renovació pedagògica del Baix Penedès i Garraf ens proposen per aquest primer trimestre i per a totes les etapes educatives, aquesta oferta formativa:

PRIMER TRIMESTRE

Iniciem el curs amb la dinàmica al voltant de l’obra “Ombres de colors”, el nou còmic d’Oriol Malet: una història d’abandonaments escolars, amistat i creativitat. Activitat prevista per a finals d’octubre al Vendrell.

Visites a l’Escola Bressol: El 28 de novembre a les 5:30 h de la tarda. Visitarem l’EB Gavot de Vilanova i la Geltrú.

Celebració del dia del mestre, el dijous 30 de novembre, compartirem una estona amb en Jaume Centelles, a les 19:30 h a Vilanova i la Geltrú i després soparem plegats. (Lloc a confirmar)

Primària i ESO. Enguany a l’escola d’estiu vam oferir el Taller d’elaboració d’una capsa d’aprenentatge. Recollint la vostra demanda, seguirem amb aquest tema. Us proposem aquest taller pràctic: Formadors: Xavi Corbella i Olga Ferré de Gamlab es realitzarà en tres sessions (1.30 h) entre el mes d’octubre i novembre.

Durada: 3 sessions d’1.30 h.

Dates: tres tardes de les 5.30 h a 7 h de la tarda (dies a concretar)

Lloc: en un centre educatiu o en el CRP

Adreçada: professionals de primària (especialment CM i CS) i ESO

Formació per a Educació Infantil (0-3): Documentació pedagògica i psicoanàlisi dels rols. Formadora: Verónica Bronstein i l’equip de l’Institut de la Infància