PROGRAMA D’ACTIVITATS DEL CONSORCI MEMORIAL DELS ESPAIS DE LA BATALLA DE L’EBRE

El Consorci Memorial dels Espais de la Batalla de l’Ebre (COMEBE) situat a la comarca de la Terra Alta, compta amb un programa pedagògic i un seguit de propostes educatives per a escoles i instituts. Aquest programa té l’objectiu de contribuir al coneixement, la difusió dels espais i els fets històrics de la Guerra Civil, així com fomentar la sensibilització envers la cultura de la pau i els valors democràtics en la societat.

El COMEBE gestiona cinc centres d’interpretació sobre diferents aspectes de la Batalla de l’Ebre, visitables per les famílies i els centres escolars:

• 115 Dies, de Corbera d’Ebre
  • Les Veus del Front, de Pinell de Brai.
  • Hospitals de Sang, de Batea
  • Internacionals a l’Ebre, de la Fatarella
  • Soldats a les trinxeres, de Vilalba dels Arcs (tancat temporalment)
Si és del vostre interès visitar els diferents espais de la Batalla de l’Ebre a la comarca de la Terra Alta, podeu consultar la programació de rutes i activitats per escoles per aquest curs 2023-2024 en el següent enllaç.