PREMIS D’EXCEL.LÈNCIA DE LES P.A.U 2021

La consellera de Recerca i Universitats, Gemma Geis, ha presidit avui al Palau de Pedralbes el lliurament de les distincions als alumnes amb millor nota a la prova d’accés a la universitat (PAU) 2021.En la seva intervenció, la consellera ha fet un reconeixement a l’esforç que ha dut aquests estudiants a treure un excel·lent en les PAU i els ha recordat que per aconseguir noves fites han de ser conscients que “l’excel·lència, sense persistència, no existeix”. Finalment, la consellera Geis ha mostrat la seva confiança en aquesta generació que accedirà enguany a la universitat havent superat una etapa difícil marcada per la pandèmia: “estic convençuda que teniu l’habilitat de brillar i deixar marca en algun camp” ha dit Geis, que ha afegit que “els vostres èxits seran els de tot el país”.

El passat curs  2020-2021 es varen presentar mes de 40 000 alumnes a tot Catalunyadels quals 1200 han tret una mitjana en la fase general de més de 9, però cal mencionar que  16 alumnes han tret 9.8 i 9.9

Un total de 4 alumnes de l’ institut Baix Penedès han obtingut la menció  d’ excel·lència:
Júlia Ivern:  9 8

Paula Sotoca: 9.5
Julia Juan Montejo: 9.4
Victor Rodríguez:  9.1

L’ acte ha estat mig presencial mig telemàtic. Mentre que al Palau rebien  presencialment els 16 alumnes que han obtingut 9.8 i 9.9, la resta es connectava telemàticament.

L’alumna Júlia Ivern Ponce de León, amb una mitjana de 9.8 ha estat una de les homenatjades. A Júlia, Paula, Julia i Victor els desitgem una vida personal i professional plenament satisfactòria i d’èxit en aquesta nova etapa que comencen.
La nostra més sincera felicitació per als alumnes i al seu professorat.