Plenari 5 de la Xarxa de Competència Lectora

L’últim plenari de les Xarxes de Competència Lectora de primer any del Servei Territorial al Penedès s’ha celebrat a la Casa de Cultura Mas Catarro, un espai acollidor cedit per l’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos.

Després de la salutació institucional, les persones assistents han gaudit d’un taller de narració oral a càrrec de la narradora i actriu Jordina Biosca. Amb el do de la paraula que la caracteritza, ha compartit eines de comunicació oral i ha captivat el públic amb una proposta plena de sensibilitat, didàctica i valor pedagògic.

Tot seguit, a l’espai exterior —un entorn amable i molt agradable—, els centres participants han compartit experiències i activitats vinculades a la lectura i a les estratègies lectores que han anat implementant al llarg del curs.

Gràcies a tots els centres participants per fer créixer aquesta xarxa amb il·lusió, compromís i ganes d’aprendre plegats.

En un ambient càlid i enriquidor, es tanca aquest primer any de la xarxa, marcat per l’intercanvi d’experiències, l’aprenentatge compartit i el compromís amb la competència lectora. El curs vinent ens retrobarem per continuar compartint coneixements i noves pràctiques educatives.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut