ORIENTACIÓ UNIVERSITÀRIA- PORTES OBERTES URV

Anualment la URV (Universitat Rovira i Virgili) organitza dues Jornades de Portes Obertes presencials adreçades a estudiants preuniversitaris de batxillerat i cicles formatius de grau superior, a les seves famílies i a professorat de secundària.

Enguany les jornades s’han programat pels dies 24 de febrer i 19 d’abril de 2024.

Les Jornades de Portes Obertes són activitats d’orientació universitària que serveixen per conèixer millor els graus que pots estudiar a la URV i com és la universitat: el professorat et detallarà, per exemple, com s’organitzen els graus, quines sortides professionals tenen i quin tipus de pràctiques i mobilitats hi ha; alumnes o exalumnes t’explicaran com és l’experiència d’estudiar a la URV, i, el més important de tot, és l’ocasió per plantejar directament al professorat o alumnat, els dubtes que tinguis i aclarir-los.

Paral·lelament a les Jornades de Portes Obertes presencials, l’equip tècnic d’orientació universitària de la URV organitza una xerrada informativa en línia sobre els aspectes administratius que cal saber per estudiar un grau: la preinscripció universitària, com és l’assignació de places i quines beques i ajuts podeu obtenir els estudiants de primer de grau. També donen a conèixer quins serveis tindràs a la teva disposició per aprofitar al màxim l’etapa universitària tant dins com fora de les aules. Aquesta sessió està prevista al maig i més endavant es publicarà la data exacta.

Tota la informació i inscripció a: www.urv.cat/portesobertes