OLIMPÍADES MATEMÀTIQUES 2024

El mes de maig Matific (plataforma de reptes matemàtics per jugar a la classe) organitza les Olimpíades Matemàtiques 2024.

Les Olimpíades de Matific és una competició de matemàtiques en línia, dissenyada per a l’alumnat de primària. L’objectiu principal d’aquestes olimpíades és despertar l’entusiasme i la curiositat per l’aprenentatge en tots els participants. En l’últim any, van participar més de 500.000 estudiants de més de 8700 escoles en més de 20 països. Els centres tindran accés gratuït a la plataforma Matífic perquè puguin entrenar i poder inscriure’s sense cap cost a les olimpíades. Hi haurà premis per a les diferents categories.

Les Olimpíades tindran lloc del 6 al 10 de maig.

Per participar cal contactar amb:

Emma Urgel (Account Executive de Matífic)

emma@matific.com