Ajornament mEduTarraco

Per indicació del director de Serveis Territorials de Tarragona i seguint les recomanacions del Departament en el seu comunicat publicat , l’acte d’inauguració de l’mEduTarraco. ha quedat ajornat.

Aquest projecte inclusiu, multicompetencial , col.laboratiu i interdisciplinar de georeferenciació i tecnologia mòbil està adreçat a cicle superior de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius.

Enguany és la quarta edició i compta amb 1205 alumnes inscrits i més de 100 centres docents de Primària i Secundària d’Altafulla, El Vendrell, Torredembarra,Santa Oliva, L’Arboç, Els Pallaresos, Reus, Salou, Tarragona,Valls,El Catllar, El Morell i Vila-seca.

Amb l’objectiu de conèixer la ciutat. l’alumnat realitzarà un joc de preguntes georeferenciades a llocs d’interés de Tarragona mitjançant la plataforma MHM i participarà en la descoberta d’un personatge il.lustre tarragoní amb la col.laboració d’emblemàtics comerços de la ciutat. Enguany els objectius de desenvolupament sostenible hi seran presents amb un premi adicional.

Més informació consulteu la web mEduTarraco.