MASTERCLASS “L’EXPO IDEAL DE L’ARTISTA HERVÉ TULLET: COM REALITZAR-LA A L’ESCOLA?”

L’Institut de la Infància organitza la classe magistral gratuïta en línea “L’expo ideal d’Hervé Tullet: com realitzar-la a l’escola?”, el divendres 10 de novembre de 19 h a 20.30 h.

Què aprendràs en la masterclass?

• Coneixeràs el món d’Hervé Tullet amb el seu projecte més potent: l’Expo ideal.
  • Comprendràs per què és l’artista favorit dels infants i referent en temes de creativitat i art des de fa dècades.
  • Descobriràs recursos pedagògics que podràs portar a l’escola de manera molt senzilla.
  • T’emportaràs referències de literatura i art (amb moltes novetats) que t’ajudaran a donar espai a la creativitat del teu alumnat.
  • T’enamoraràs dels seus llibres i jocs que són únics!
  • Et presentarem la nova formació en format de Jornada creativa que organitzem el dia 2 de desembre

Inscripcions fins a completar l’aforament limitat. Hauràs d’omplir el formulari i rebràs l’accés (revisa a Spam o promocions).

Més informació a: www.institutdelainfancia.org