L’exposició “Experiències matemàtiques” torna a Tarragona per a tots els cursos de primària, ESO, BAT i CF

Després de l’èxit del curs passat, del 14 de març al 16 de juny de 2019 podreu visitar al Refugi 1 del Moll de Costa del Port de Tarragona l’exposició “Experiències Matemàtiques” del Museu de Matemàtiques de Catalunya (MMACA), gràcies a la col·laboració de l’APMCM, el Port de Tarragona, l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona i els Serveis Educatius de Tarragonès. Us adjuntem el cartell de l’exposició.

La Sala gran contindrà els mòduls de l’exposició on es pot treballar especialment el públic familiar i les visites escolars per a alumnes de 5è i 6è de primària, ESO i Batxillerat.

Novetats del 2019:

– Una sala amb mòduls de l’exposició “Petites experiències matemàtiques” per a grups d’alumnes de 1r a 4t d’Educació Primària.

– Una sala i espais per a realitzar tallers i construccions de cúpules de Leonardo per a petits i grans que permetrà complementar la visita a l’exposició gran o petita.

Informació, horaris i reserves de les visites dels grups d’escoles i instituts:

Paral·lelament a l’exposició hi haurà tres xerrades complementàries per al professorat interessat i que es podrà acreditar si es fa la inscripció dins del programa de formació de zona del curs 2018-2019.

Noves oportunitats per visitar per primera vegada, repetir o ampliar l’Experiència Matemàtica amb els vostres alumnes el proper curs 2018-2019.

No us ho perdeu i feu la reserva de dates abans d’acabar el curs!