La poesia envers l’escola: mirades i experiències

6a Trobada Pedagògica del Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya

La poesia envers l’escola: mirades i experiències / Teatre l’Amistat (Mollerussa) / 6 d’abril de 2019

Inscripció ja oberta!!!

L’objectiu d’aquesta trobada és apropar la poesia a l’alumnat des dels centres educatius.

Es donaran a conèixer diferents propostes de llibres de poesia adreçats a alumnat d’infantil, primària i secundària i es parlarà d’alguns criteris de selecció a tenir en compte. Hi participaran diverses escoles del Pla d’Urgell que explicaran una acció conjunta, i l’Institut La Garrotxa mostrarà un projecte de vídeo poesia.

La jornada acabarà amb un espectacle poètic a càrrec de Meritxell Gené.

ENLLAÇ AL PROGRAMA I A LA INSCRIPCIÓ