JORNADA MUNTANYABOT

El curs 2019-2020 iniciava el seu camí MuntanyaBot, una iniciativa de les escoles del Baix Penedès interior per tal de crear una xarxa de suport pel foment de la robòtica i la programació. Les escoles que en formem part; Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys, Ull de Vent de la Bisbal del PenedèsParellada de Santa OlivaTeresa Godes de la Joncosa del MontmellJoan Perucho d’Albinyana, Berenguer de Montoliu de Masllorenç, l’Estel de Bonastre i Mare de Déu del Priorat de Banyeres del Penedès amb l’ajuda del CRP del Baix Penedès i de la URV aquest any hem realitzat diverses sessions de coordinació i suport.

Ara és el moment de poder fer una petita mostra de la feina iniciada en les diferents escoles, el que en un primer moment volia ser una jornada d’exposicions, intercanvis i tallers es transforma en una mostra virtual del potencial d’aquestes eines i del camí que hem començat a recórrer.

CLIQUEU sobre les imatges de cada escola i els coneixereu , els propis alumnes us ho explicaran:
I si voleu treballar amb l’eina GDEVELOP a classe o bé voleu enviar-la a les famílies i que ho provin a casa , teniu aquí una infografia descriptiva de l’eina que us permetrà seguir aprofundint en la Robòtica i Programació, creant jocs sense ésser cap tècnic informàtic.