IV PLENARI TENIM LA PARAULA

El dimecres, 8 de maig a la biblioteca de l’Escola Àngels Garriga, vam poder gaudir de la conferència de l’Ïo Valls, formadora en oratòria i expressió oral, doctoranda i col·laboradora del Grup de Recerca en Estudis de Prosòdia a la UPF i, actualment, està treballant a la SDU (University of Southern Denmark).

Aquesta conferència va concloure els plenaris del 3r curs del Programa Tenim la Paraula al Baix Penedès. En ella l’Ïo Valls ens va oferir un ventall d’eines i estratègies metodològiques per treballar com a docents i per implementar a les aules amb els alumnes.