GUIA DIDÀCTICA DE TURISME ESCOLAR DE LA RESERVA DE LA BIOSFERA

El dimarts 13 de desembre es va presentar la Guia Didàctica de Turisme Escolar de la Reserva de la Biosfera.

Es tracta d’una guia per a 3r cicle d’educació primària titulada “Pel Planeta, tu què fas? Petites accions GRANS canvis!. Ofereix un total de 36 sessions ADAPTADES AL NOU CURRÍCULUM LOMLOE, estructurades en 3 unitats didàctiques basades en situacions d’aprenentatge. L’objectiu d’aquesta guia és esdevenir un document de referència adreçat a docents d’escoles que proporcioni contingut didàctic per conèixer i aprendre els valors i els recursos del territori a l’aula, i que, en paral·lel, suggereixi la realització de sortides o estades amb entitats o empreses acreditades per la marca de qualitat i sostenibilitat vinculada a la Reserva de la Biosfera.

Podeu consultar i descarregar la guía que, com veureu, està composta per una Guia Docent i pel Dossier de l’Alumne en aquest enllaç. A més, també disposeu de recursos audiovisuals en els que s’explica com utilitzar l’eina. En aquest primer vídeo podreu coneixer millor l’eina i en aquest segon video podreu consultar quina informació contenen la guía docent i el dossier de l’alumne.

Al web s’anirà actualitzant tot aquest material que teniu a la vostra disposició.