GRAN ÈXIT A LA V FIRA PORTEM LA CIÈNCIA AL CARRER

Amb la Plaça Nova plena de gom a gom, l’alumnat de diferents centres de la comarca ens ha fet gaudir de la ciència explicant-nos projectes d’astronomia, programació i robòtica, sostenibilitat, física, química, matemàtiques, tecnologia, enginyeria… Ha estat tot un plaer sentir-los i veure com ens presentaven les seves experiències amb el suport del professorat que els acompanyava i poder experimentar-los en primera persona.

La fira no deixa de créixer, i la d’aquest any ha tornat a estar una fira internivell que, en la seva cinquena edició, ha comptat amb la participació d’11 centres d’educació infantil i primària, vuit centres d’educació secundària, que ens van fer gaudir de nombrosos projectes. A més, els visitants també podien inscriure’s un any més al Museu Deu a visitar el Planetari d’explora 360 que es trobava instal·lat al jardí.

També vam comptar amb la participació de quatre divulgadors científics que van portar diferents propostes, l’Anicet Cosialls, en Lorenzo Ramírez, en Josep Corominas i dues professionals de la URV que ens convidaven a participar del seu repte Experimenta.

Durant la jornada hi va haver una alta participació de visitants que acudien a la taula de l’organització amb el seu passaport científic omplert de segells que aconseguien un cop havien assistit a l’explicació de cada centre i havien experimentat o manipulat els seus projectes i experiències. Amb aquest passaport, a més d’aconseguir un obsequi, entre tots els participants amb passaport científic es van sortejar 3 lots que consistien en una bossa i una joguina científica del nostre espònsor OPITEC.

Els i les guanyadores van ser contactats telefònicament a l’inici d’aquesta setmana perquè passessin a recollir els seus premis pel CRP del Baix Penedès. Aquí podeu veure una fotografia del moment del sorteig i dues de les guanyadores recollint el premi al CRP.

Molts visitants van poder també passar per la taula d’organització amb el seu passaport EDUNAUTA i confirmar la Fira Portem la ciència al Carrer com una activitat educativa més per gaudir dins del Pla Educatiu d’Entorn del Vendrell.

Des de l’equip organitzador , agrair a tothom, professorat , alumnat i famílies el suport perquè segueixi creixent la Fira de la Ciència al Baix Penedès.